10 listopada 2023

PARTNERZY I PATRONI MEDIALNI XIV EDYCJI GALI PRCH RETAIL AWARDS

udostępnij

Partnerami tegorocznej finałowej gali konkursu PRCH Retail Awards są: Impel – Partner Główny, LedLIVE, Apsys Polska, Unibail-Rodamco-Westfield, Nepi Rockcastle, EPP, Mayland, Neinver, Reesco, B&B Hotels, R8 Technologies, Mk Illumination, Emblemat oraz Instytut Monitorowanie Mediów.

Patronami medialnym są: SCF Magazine, SCF News, Wiadomości Handlowe, Omnichannel News, ISBnews - Informacyjny Serwis Biznesowy, Europa Property, PRoto, Property News, ACROSS MagazinePropertynews.pl, Warsaw Business Journal, TOP WOMAN in Real Estate.

Dziękujemy za wsparcie. Razem możemy uczynić PRCH Retail Awards jeszcze bardziej inspirującym i promującym dobre praktyki wydarzeniem, a dzięki przekazom o konkursie, docierającym do szerokiego grona odbiorców, wzmocnić jego rozpoznawalność i prestiż.